Άρθρα

Μακαρονοσαλάτα

Η μακαρονοσαλάτα είναι ένα γρήγορο μεσημεριανό, μεταφέρεται εύκολα, μπορείς να το προετοιμάσεις από την προηγούμενη μέρα και να το κάνεις σαφώς ελαφρύ γεύμα!

Μα, κάνει να φάω μακαρόνια;

Φυσικά! Τα ζυμαρικά γενικά μπορούν να είναι μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και δεν παχαίνουν στη μερίδα τους. Ωστόσο, επειδή η τάση μας είναι μάλλον να τρώμε λίγα παραπάνω μακαρόνια (ή και δεύτερο πιάτο!), η μακαρονοσαλάτα είναι ένας καλός τρόπος να φάμε λιγότερα μακαρόνια σε μεγαλύτερο όγκο, μιας που προσθέτουμε σε αυτήν ποικιλία αγαπημένων κι εποχιακών λαχανικών.

Υλικά για τη μακαρονοσαλάτα:

Εδώ, έχω βάλει σε περίπου 200 γρ. ωμά μακαρόνια:
– 200 γρ. μοτσαρελα
– 2 ντομάτες
– 1/2 αβοκάντο
– 5-6 ελιές ψιλοκομμένες
– 2 κ.σ. pesto
– 2 κ.σ. κουκουνάρι
– κάπαρη
– πιπέρι, ρίγανη

Η εκτέλεση είναι πολύ απλή, αφού βράσουν και κρυώσουν τα μακαρόνια, ανακατεύεις με τα υπόλοιπα υλικά σου και απολαμβάνεις ή αποθηκεύεις για την επόμενη μέρα. Αύξησε την ποσότητα πρωτεΐνης του γεύματος προσθέτοντας κάποιο τυρί με χαμηλά λιπαρά (για παράδειγμα κατίκι ή cottage) ή ακόμα και με περισσεύματα περασμένων γευμάτων (για παράδειγμα κοτόπουλο).

Μπορείς να φτιάξεις το δικό σου συνδυασμό λαχανικών προσθέτοντας κολοκυθάκι (ναι, ωμό!), καρότο τριμμένο, πιπεριές, αγγούρι, φρέσκο κρεμμυδάκι και διάφορα μυρωδικά!

Καλή απόλαυση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *