Άρθρα

Πώς να επιλέξω ταχίνι/ άλειμμα καρπών;

Τα αλείμματα καρπών κ το ταχίνι τα τελευταία χρόνια έχουν την τιμητική τους. Εμείς οι διαιτολόγοι τα αγαπάμε κ τα προτείνουμε σαν επιλογές καλών λιπαρών, όμως δεν είναι πάντα έτσι.

Την επόμενη φορά πριν αγοράσεις κάποιο τέτοιο προϊόν γύρισε να δεις την ετικέτα κ δώσε προσοχή:

1️⃣ Σε τι ποσοστό είναι τελικά το ταχίνι η ο ξηρός καρπός σε αυτό που αγοράζω. Με τρόμο έχω δει ότι συχνά συσκευασίες από φυστικοβούτυρο έχουν για παράδειγμα μόνο 50% φυστίκι!

2️⃣ Μήπως έχει ζάχαρη; Κ αν δεν έχει ζάχαρη, μήπως έχει γλυκόζη/ ζάχαρη καρύδας/ δεξτρόζη/ μαλτοδεξτρινη/ σιρόπι σφενδάμου η κάποιο άλλο “συνώνυμο” της ζάχαρης.

3️⃣ Πολύ συχνά βλέπουμε κ άλλα έλαια μέσα, όχι αυτά που θα θέλαμε, όπως είναι το φοινικέλαιο.

Εμείς τα επιλέγουμε για τα καλά λιπαρά ρε παιδιά, αλλιώς τρώγαμε κ μπέικον!

Να μην πάρω ταχίνι δηλαδή;

Μα να πάρω φυσικά, αλλά να προτιμήσω χύμα, δηλαδή από ένα μαγαζί με ξηρούς καρπούς, ή/ και από εταιρίες που δεν έχουν πρόσθετα. Και πιστέψτε με είναι πάρα πολλές!

Πώς να το εντάξω στη διατροφή μου;

Πρόσθεσε ταχίνι ή αλείμματα καρπών με ποικίλους τρόπους:

  • Πρόσθεσέ το στο ψωμί, τη φρυγανιά ή τις ρυζογκοφρέτες σου μαζί με κάποιο φρούτο, λίγο μέλι και κανέλα
  • Συνδύασε ταχίνι με ελαιόλαδο, μουστάρδα, λεμόνι και μπαχαρικά για μία σπιτική σος στη σαλάτα
  • Αξιοποίησε αλείμματα καρπών σε σπιτικές παρασκευές, όπως κέικ, μπισκότα ή μπάρες δημητριακών
  • Φτιάξε σπιτική “κρέπα” προσθέτοντας άλειμμα καρπών, μπανάνα ή άλλο φρούτο αρεσκείας και τριμμένη κουβερτούρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *